Skip to main content
search
0

Verzending

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden! Bestel je op werkdagen voor 17:00 uur en is alles op voorraad? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden!

Gratis verzending vanaf €50!

Bestel je minimaal voor €50 aan producten, dan wordt je bestelling gratis verzonden binnen België en Nederland! Bestel je voor een lager bedrag, dan betaal je bijkomende verzendkosten afhankelijk van de grootte, het gewicht en het totaalbedrag van je bestelling. Je betaalt hiervoor steeds een eerlijke prijs, binnen België en Nederland zijn de kosten als volgt:

  • België: €4,99 (afhaalpunt) / €5,95
  • Nederland: €7,95

Voor internationale zendingen gelden andere tarieven (zie beneden).

Opvolgen van je bestelling (track & trace)

Iedere bestelling wordt voorzien van een track & trace code zodat je je bestelling makkelijk kan volgen. Je ontvangt een melding van zodra het pakket ingescand wordt bij een sorteercentrum van de transportdienst.

Afhalen bij een afhaalpunt

Ben je niet de hele dag thuis of haal je liever de bestelling zelf af bij een afhaalpunt? Dan kan je tijdens het afrekenen van je bestelling kiezen om het pakketje te laten leveren bij een afhaalpunt naar keuze.

Internationale verzending

De verzendkosten voor overige Europese landen zijn afhankelijk van de omvang, het gewicht en het totaalbedrag van je bestelling. Deze worden bepaald tijdens het afrekenen van uw bestelling. Voor omvangrijke bestelling of voor machines kan mogelijk een extra toeslag aangerekend worden. Wanneer deze van toepassing zijn op jouw bestelling ontvang je na het plaatsen van je bestelling een email met de mogelijke extra kosten.

Wij verzenden naar de volgende landen:

  • België
  • Bulgarije
  • Denemarken
  • Duitsland
  • Estland
  • Finland
  • Frankrijk
  • Griekenland
  • Hongarije
  • Ierland
  • Italië
  • Kroatië
  • Letland
  • Litouwen
  • Luxemburg
  • Malta
  • Nederland
  • Noorwegen
  • Oostenrijk
  • Polen
  • Portugal
  • Roemenië
  • Slowakije
  • Slovenië
  • Spanje
  • Tsjechische Republiek
  • Verenigd Koninkrijk
  • Zweden
  • Zwitserland

Beschadigde producten en/of transportverpakking

Wanneer je aan de buitenkant van het pakket ernstige beschadigingen ziet, neem de zending dan niet aan en vraag aan de bezorger om hier melding van te maken. Wanneer je het pakket al hebt aangenomen en alsnog een beschadiging constateert, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via info@cardetail.be. Fotografeer de beschadiging met je mobiel en stuur deze als bijlage per e-mail naar ons op. Hiermee help je ons enorm en kunnen wij snel een passende oplossing bieden. We kunnen enkel een schadeclaim indienen bij de transportdienst binnen een maximum van 5 dagen. Voor het indienen van een schadeclaim hebben wij enkele foto’s nodig die voldoen aan volgende voorwaarden:

  • (1) Een foto van het volledige pakket.
  • (2) Een foto van het pakket waarbij het pakketlabel zichtbaar is.
  • (3) Een foto van de schade aan de doos aan de buitenkant.
  • (4) Een foto van bovenaf genomen van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking van het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
  • (5) Een foto van alle typen binnenverpakkingen die zijn meegestuurd in de verpakking.
  • (6) Een foto van de gehele omvang van het artikel.
  • (7) Een detailfoto van de specifieke schade aan het artikel.
Close Menu